سوالات متداول

آرشیو سوالات متداول
+ سامانه به بانک چیست ؟
درگاه پرداخت اينترنتـي به بانک ، سامانه اي اسـت كـه بـا قـادر سـاختن فروشـگاه ها، موسسات و کسب و کارهای اینترنتی برای پذيرش کارت های بانکی جهت خريد و پرداخت آنلاین، همانند پلی مابين فروشگاه هاي اينترنتي، مشتريان و شبکه بانکی، تراکنش های مالی را پردازش و اطلاعات پرداخت اينترنتی را به صورت آنلاین رد و بدل می نمايد.
+ چطور می تونم عضو به بانک بشم؟
از بالای صفحه با مراجعه به بخش عضویت می توانید با وارد کردن اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره موبایل و ایمیل ثبت نام کنید

توجه کنید که ایمیل شما همان نام کاربری شما است و بعد از ثبت نام ایمیلی حاوی لینک تایید و رمز برای شما ارسال خواهد شد ، پس از عضویت می توانید رمز خودتان را تغییر بدید .

پس از ثبت نام کدی حاوی کد تایید موبایل برای شما ارسال خواهد شد لذا حتما شماره موبایل واقعی خودتان را وارد کنید چون این شماره قادر به مدیریت حساب شما می باشد

توجه کنید که در صورت وارد کردن کد ایمیل نادرست سیستم از ثبت نام شما خودداری خواهد کرد و پیام خطا دریافت خواهید کرد

+ شیوه فعالیت به بانک به چه صورت است ؟
با خرید مشتری از سایت شما، وجه به‌صورت آنلاین و با کسر کارمزد ، به‌حساب به بانک شما واریز می‌شود . توجه کنید که کارمزد کسر شده قابل تنظیم از پنل شما می باشد و می توانید تنظیم کنید که این کارمزد از شما ، از مشتری شما و یا به صورت نصف - نصف از هر کدام کسر شود .

وجه اضافه شده به حساب خودتان را میتونید هر زمان بخواهید درخواست واریز به حساب بانکی خودتان را بکنید . حتی می توانید تنظیم کنید که تسویه حساب به صورت اتوماتیک صورت بگیرد و با رسیدن به مبلغ خاصی که خودتان تعیین نموده اید تسویه حساب برای شما هر شب راس ساعت یک بامداد انجام بگیرد

+ در صورت فراموشی رمزم چه کار باید بکنم ؟
در صفحه ورود اعضا یک لینک پایین صفحه بنام " رمزعبور خود را فراموش کرده ام " وجود دارد با کلیک روی اون لینک میتونید ایمیل یا همان نام کاربری را وارد کنید تا مراحل ریست کردن پسورد انجام گیرد و با مراجعه به ایمیل خودتان میتوانید رمز را بازیابی کنید

لینک صفحه بازیابی رمز به صورت زیر می باشد

https://behbank.com/users/forgot-password

+ چه سایت هایی مجاز به دریافت خدمات نیستند ؟
    دریافت درگاه برای موضوعات زیر مجاز نمی باشد :

  • وب سایت های فاقد محصول و محتوا و وب سایت هایی که کالا یا خدماتی در انها به فروش نمی رسد
  • سایت های فروش VPN و CCCAM و اکانت Sharing ماهواره
  • سایت های شرط بندی ، پیش بینی فوتبال و قمار
  • وب سایت های صیغه و همسر یابی
  • فروش محصولات مرتبط با هک و کرک
  • سایت های دانلود فیلم، موزیک، سریال بدون مجوز و فروش اشتراک دانلود مربوط به این سایت ها
  • عرضه تجهیزات نظامی، تجهیزات و نرم افزارهای هک و جاسوسی، لوازم جنسی و داروهای غیرمجاز
  • کالاهایی که به نحوی حقوق ناشر را رعایت نمی‌کنند (خلاف قوانین کپی‌رایت)
  • تمامی موارد منع شده در قانون جرائم رایانه‌ای کشور

+ آیا شرکت های حقوقی هم میتوانند درگاه بگیرند ؟
بله ، اتفاقا دریافت درگاه برای شرکت های حقوقی بسیار راحت تر و آسان تر هست

حتی شرکت های حقوقی می توانند با درخواست نه تنها درگاه پرداخت داشته باشند بلکه ارائه صفحات شخصی به نام شرکت اونها با شرایط آسان تری داده خواهد شد

+ چقدر طول میکشه پول به حساب من واریز بشه ؟
کارشناسان امور مالی به بانک در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل وجوه درخواستی شما را به یکی از صورت های دلخواه شامل واریز وجه حواله پایا (ساتنا) یا واریز از طریق شتابی ( کارت به کارت ) به حساب های بانکی دلخواه شما واریز میکنند.

تسویه حساب های درخواستی در به بانک مابین 1 دقیقه الی 3 ساعت کاری در روز و حداکثر 6 ساعت در شب بررسی و در صورت عدم وجود مشکل تسویه انجام خواهد شد

توجه داشته باشید که حواله های پایا و ساتنا اول باید توسط بانک مرکزی (شبکه شاپرک) تایید شوند تا به حساب بانکی شما واریز شوند

برای دیدن زمان دقیق تایید حواله های پایا توسط شبکه شاپرک لینک زیر را ببینید

https://behbank.com/page/paya

+ چگونه می‌توانم درگاه پرداخت دریافت کنم؟
پس از فعال‌سازی حساب کاربری از قسمت "درگاه پرداخت=>درگاه پرداخت جدید " روی آن کلیک نمایید .

در این قسمت فرم لازم را به دقت تکمیل کرده و با کلیک بر روی گزینه "ثبت" فرم را ارسال نمایید .

حداکثر طی چهار ساعت به درخواست شما رسیدگی شده و کد درگاه پرداخت (مرچنت کد) برای شما ارسال می‌گردد

که پس از آن می‌توانید از قسمت پلاگین ها افزونه مورد نظر خود را دریافت نمایید و یا با استفاده از نمونه کدهای موجود در قسمت راهنمای برنامه نویسان درگاه خود را توسعه دهید .

ضمنا از قسمت درگاه پرداخت می توانید از امکاناتی مانند لینک پرداخت ، فرم پرداخت و همچنین صفحه شخصی خودتان را بدون داشتن دانش فنی بسازید و مورد استفاده قرار دهید

+ چقدر طول میکشه مدارک من تایید بشه ؟
معمولا کمتر از یک ساعت در روز و شش ساعت در شب طول میکشه تا مدارک شما توسط کارشناس به بانک بررسی بشه و در صورتی که مشکلی نداشته باشه تایید بشه.

+ چقدر طول میکشه درگاه درخواستی تایید بشه ؟
معمولا کمتر از یک ساعت در روز و شش ساعت در شب طول میکشه تا وب سایت مورد نظر تون بررسی بشه و در صورتی که مشکلی نداشته باشه تایید بشه
+ آیا در صورت عدم تایید درگاه و یا مدارک دلیل اون به من گفته خواهد شد ؟
مظمئنا دلایل عدم تایید مدارک و یا حتی سایتی که برای اون درخواست درگاه کردید باید توسط کارشناس به شما اطلاع داده بشه و در صورت ناقص بودن باید درخواست رفع نقص کنند و اگر هم تایید نشد باید دلایل قانع کننده به درخواست کننده ارائه شود

به بانک و کارکنان اون خود را موظف به پاسخگویی به کاربران میدانند

در صورت وجود هر گونه مشکل با یکی از ایمیل های زیر می تونید با مدیریت شرکت به صورت مستقیم تماس بگیرید

admin@tejaratazad.com

یا

admin@behbank.com

توجه کنید که حتما با ایمیلی که در سایت ثبت نام کرده اید ایمیل ارسال کنید در غیر اینصورت با توجه به عدم توانایی بررسی دقیق مشکل مدیریت سایت از ارائه پاسخ معذور خواهند بود

+ وب سایتم باید چه شرایطی داشته باشه تا تایید بشه ؟
قبل از هر موردی باید با مراجعه به صفحه قوانین که در لینک زیر قرار داره بررسی کنید که سایت شما خلاف قوانین به بانک نباشه

https://behbank.com/page/rules

دومین مورد اینکه سایت شما آزمایشی نباشه و طراحی اون تکمیل شده باشه

سومین مورد هم که برای دریافت درگاه لازمه این هست که اطلاعات تماس و مالکیت وبسایت شما باید دقیقا مطابق اطلاعاتی باشه که در زمان ثبت نام در به بانک وارد کردید و مدارک شما منطبق با اون اطلاعات تایید گردیده

+ میتونم درخواست حذف و یا غیر فعالسازی اکانت را داشته باشم ؟
در صورت درخواست کاربر و پس از مراحل تایید اکانت غیرفعال خواهد شد ولی حذف نخواهد شد
+ من رمز ایمیلم و رمز ثبت نامی در سایت را فراموش کردم
شما پس از تماس با پشتیبانی سایت از طریق لینک ارتباط با ما " باید مدارک زیر را برای به بانک ارسال کنید

شماره موبایل ثبت نامی

اسکن خوانای کارت ملی و یا گذرنامه

ایمیل جدید شما

پس از ارسال مدارک با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت نبودن مشکل و تایید کارشناس نام کاربری شما به ایمیل جدید شما تغییر پیدا خواهد کرد

+ من ایمیل ثبت نامی خودم را فراموش کردم
شما باید با شماره موبایل ثبت نامی و تایید شده خودتان را از طریق فرم "ارتباط با ما " ارسال کنید تا نام کاربری شما برای شما از طریق پیامک ارسال شود
+ شماره شبای حسابم رو از کجا پیدا کنم ؟
شماره شبای حساب تون رو میتونید بصورت انلاین از طریق وب سایت بانک تون دریافت کنید.

جهت دریافت حساب شبای خودتان با مراجعه به صفحه زیر در به بانک بر روی لوگو و نام بانک خودتان کلیک کنید و در سایت بانک خودتان به راحتی شماره شبا حساب خودتان را بدست بیارید

ورود به صفحه راهنما و لیست بانک های شبکه شبا

صفحه بالا جهت آسایش شما کاربران عزیز ساخته شده

+ اگر چیزی خریدم و فروشنده خدمات منو نداد چیکار کنم ؟
بلافاصله در سامانه بهبانک ثبت نام کنید و از بخش "پشتیبانی " گزینه "تیکت جدید " را انتخاب کرده و با دپارتمان "تخلف پذیرنده" تخلف کاربر را اطلاع دهید تا زمان رفع کامل مشکل دپارتمان مذکور با شما همراه خواهد بود و راهنمایی های لازم را انجام خواهد داد و تا زمانی که کارشناس بخش مربوطه تشخیص دهد که مشکلی وجود ندارد پول مذکور مسدود و به پذیرنده تسویه حسابی داده نخواهد شد و تنها در صورت تایید کارشناس به بانک و یا رضایت شاکی پول به حساب پذیرنده واریز خواهد کردید
+ پول از حسابم کسر شده ولی تراکنش ناموفق بوده ! چه کار باید بکنم ؟
24 ساعت بعد از انجام تراکنش صبر کنید و مجدد حساب بانکی خودتون را چک کنید. اگر پول به حساب تون برگشت نخورده در سامانه بهبانک ثبت نام کنید و از بخش "پشتیبانی " گزینه "تیکت جدید " را انتخاب کرده و با دپارتمان "مالی و حسابداری" تماس بگیرید همکاران ما اماده هستن تا به صورت 24 ساعته وضعیت تراکنش شما رو پیگیری کنند و تا رفع کامل مشکل با شما همراه خواهند بود .
+ روزی چندبار میشه درخواست تسویه حساب ثبت کرد ؟
درحال حاضر هرکاربر میتونه 3 بار در هر شبانه روز درخواست تسویه حساب ثبت کنه. اگر درخواست تسویه حساب شما به هر دلیل رد شد ( مثلا شماره کارت، شماره حساب یا شماره شبای حساب اشتباه باشه ) در همون روز بعد از رفع مشکل میتونید درخواست تسویه حساب ثبت کنید.

توجه کنید که در صورت عدم رفع مشکل درخواست شما بررسی نخواهد شد و تنها در صورتی که مشکل را رفع کرده باشید میتوانید درخواست مجدد ثبت نمایید

+ کد USSD چیست ؟
USSD یا همان (Unstructured Supplementary Service Data) ارسال پیام از طریق کد دستوری یک روش ارسال پیام در شبکه GSM است.
مزایای استفاده از USSD :

۱. این نوع کد دستوری به‌راحتی در تمامی مدل‌های تلفن‌های همراه قابل‌استفاده است.

۲. نکته قابل‌توجه USSD آفلاین بودن آن است که بدون نیاز به دسترسی به شبکه اینترنت می‌توان از این سرویس استفاده نمود.

۳. امکان اسکن کد به‌صورت QR وجود دارد .
پرداخت از طریق USSD چگونه انجام می‌شود؟

زمانی که کاربر روش پرداخت USSD را انتخاب کند کدی مانند کد زیر را باید در تلفن همراه خود شماره‌گیری کند: * 799 * 84 * 987654321# همچنین امکان اسکن QR این کد توسط تلفن‌های همراه هوشمند نیز وجود دارد تا کاربر مجبور به تایپ کد نباشد. پس از شماره‌گیری کد فوق پروسه دریافت اطلاعات کارت آغاز می‌شود کاربر از بستر USSD جزییات تراکنش را مشاهده می‌کند و سپس اطلاعات کارت‌بانکی از او خواسته می‌شود و در صورت صحیح وارد شدن اطلاعات پرداخت با موفقیت انجام‌شده و شماره تراکنش به کاربر نمایش داده می‌شود.

+ سوال جدید شما در اینجا قرار خواهد گرفت

پاسخ به سوال جدید شما در اینجا قرار خواهد گرفت
+ سوال جدید شما در اینجا قرار خواهد گرفت

پاسخ به سوال جدید شما در اینجا قرار خواهد گرفت

پذیرندگان

تا کنون 0 کاربر از خدمات ما استفاده کرده اند