قوانین اجرایی بهبانک جهت سرویس دهی

https://behbank.com/files/contents/images/7d110572fbd005c8cdd8a61679ec7547.jpg

به نام خداوند زیبا سخن

 کليه کاربران و پذیرندگان به بانک موظف به مطالعه قوانين وبسايت ميباشند. بديهی است کليه کاربران جهت استفاده از خدمات موظف به پذيرش و رعايت قوانين وبسايت ميباشند و متعهد شده اند این قوانین را هنگام عضویت مطالعه و پذیرفته اند . کلیه بندهای ذکرشده در این صفحات، برداشت نهایی از سیاست امنیت اطلاعات بهبانک است که سعی در احترام میان حقوق سایر کاربران بهبانک و سایت بهبانک و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و انجام کلاه‌برداری در بستر فراهم‌شده از سوی بهبانک، تنظیم و تدوین‌شده است. هدف نهایی ما از تدوین این قوانین حفظ سرمایه و اطلاعات کاربران و حفظ منافع متقابل به بانک و کاربران سایت می باشد .

بر اساس سیاست امنیت اطلاعات بهبانک، چنانچه بهبانک تصمیم به اعمال تغییرات در سیاست امنیت اطلاعات و یا قوانین باشد، می‌بایست یک ماه قبل از اعمال تغییرات کاربران را از طریق این صفحه در وب‌سایت و یا ارسال ایمیل به نام کاربری ثبت شده ، مطلع سازد. لازم است کاربران نیز هرچند وقت یک‌بار قوانین را مطالعه کرده و از تغییرات احتمالی مطلع گردند.دسترسی به قوانین همواره از طریق آدرس https://behbank.com/page/rules امکان‌پذیر خواهد بود.


* توجه : لطفاً تمامی متن زیر را به‌طور کامل و دقیق مطالعه و در صورت پذیرش آن ثبت نام کنید  .


* مهم : کلیه وب سایت هایی که درخواست درگاه دارند باید در سایت ساماندهی سایت خود را ثبت نمایند و در صورت عدم ثبت سایت از ارایه خدمات به سایت مذکور با عرض پوزش معذوریم ، توجه کنید که ثبت نام در سایت ساماندهی رایگان و به صورت آنی می باشد ،



    سایت بهبانک در ایران مدیریت‌شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا چنانچه کاربری اقدام به انتقال وجه و یا خریدوفروش محصولات غیرقانونی کند اطلاعات وی همچنان محفوظ خواهد ماند و تنها در صورت درخواست و حکم قضایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد و بدون حکم دادگاه اطلاعات کاربران همیشه محفوظ خواهد ماند ولی حساب کاربران متخلف مسدود و برای دریافت وجه باید به مراجع قانونی مراجع نمایند .

    علاوه بر خريد و فروش موارد خلاف قوانين جمهوری اسلامی ايران در به بانک، خريد و فروش پول، وجوه مالی و اوراق بهادار (مبادله پول با پول) نيز در بهبانک ممنوع ميباشد ( جهت مبارزه با پول شویی ).

    استفاده از سرويس بهبانک در سايت هايی که دارای مضامين غیر قانونی ، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، زیان آور، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل باشد و همینطور سايتهايی که به نژاد ، گروه و یا دسته خاصی از مردم ایران توهین کرده باشند مجاز نميباشد و در صورت مشاهده، حساب کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
    استفاده از سرويس بهبانک به منظور خريد و فروش غير قانونی محصولات دارای حق چاپ و نشر (copyright) در ایران مجاز نميباشد و در صورت مشاهده و يا گزارش، شناسه کاربری خاطی، متوقف خواهد شد. توجه کنید که تنها کالاها و نرم افزارهای تحت حمایت ایران شامل قانون ذکر شده می باشند و این قانون مربوط به قوانین کشورهایی که ایران را تحریم کرده اند نمی باشد .
    استفاده از سرويس بهبانک، در سايت های حراج و مزايده که مجوز رسمی ندارند ممنوع ميباشد. در صورت درخواست درگاه حتما مجوز رسمی خود را از طریق تیکت جهت بررسی کارشناسان به بانک ارسال کنید .

    استفاده از سرويس بهبانک، در سايت های فروشگاهی که اقدام به فروش فيلم و سريال و یا اکانت این سایت ها ميکنند و در سامانه ساماندهی نيز ثبت نشده اند غير مجاز است و در صورت مشاهده، حساب کاربری خاطی، مسدود خواهد شد. لذا در صورت داشتن سایت فیلم و سریال و درخواست درگاه حتما قبلا سایت خود را در سایت ساماندهی ثبت نمایید و سپس درخواست درگاه کنید .
    استفاده از سرويس بهبانک، برای موارد خريد و فروش کالاهای زير، مجاز نميباشد:
        تمامی موارد منع شده در قانون جرائم رایانه‌ای کشور
        کارت‌های بخت‌آزمایی، قمار و شرط‌بندی ( کاربران خاطی به محاکم قضایی معرفی خواهند شد )
        vpn و موارد عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران ( در صورت داشتن مجوز قبل از درخواست درگاه از طریق تیکت اطلاع دهید )
        هرگونه آموزش هک و نفوذ و دسترسی غیرمجاز
        کالاهایی که به نحوی حقوق ناشر را رعایت نمی‌کنند (خلاف قوانین کپی‌رایت در ایران )
        کالاهایی که به تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران نرسیده باشند
        مواد مخدر و روان‌گردان ( کاربران خاطی به محاکم قضایی معرفی خواهند شد )
        مشروبات الکلی و نوشیدنی‌های سکرآور ( کاربران خاطی به محاکم قضایی معرفی خواهند شد )
        انواع سلاح‌های گرم و ممنوعه
        کالاهایی که مبادله آن‌ها دارای مقررات و نظامات خاص است
        کالاهایی که برای مصرف‌کننده خطر جدی در پی دارد
        کالاهایی که مبادله آن‌ها طبق قانون ممنوع است
        کالاهایی که انجام فعالیت‌های غیرقانونی را به نحوی تشویق یا تسهیل می‌کنند
        کالاهای قاچاق
        کالاهای به‌دست‌آمده از ارتکاب جرم یا نقض مقررات کشوری و لشکری حاصل شده اند

     


انتشار ویروس‌های اینترنتی به‌منظور سوءاستفاده از حساب کاربران بهبانک مجاز نیست و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد شده و همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد. به بانک خود را موظف به حفظ حقوق کاربران خود میداند .

    جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات شخصی درباره سایر کاربران برای اهداف تجاری از طریق بهبانک ممنوع است و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

    استفاده از چند نام کاربری برای یک شخص در بهبانک ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف، سایر شناسه‌های کاربر مسدود خواهند شد



    بهبانک هیچ‌گاه از کاربران خود، اطلاعاتی را از طریق ایمیل درخواست نخواهد کرد. سایر درخواست‌های بهبانک از طریق تیکت ها و درون وب‌سایت بهبانک انجام می‌شود و از ایمیل تنها به‌منظور اطلاع‌رسانی و یا درخواست مشاهده لینک‌هایی درون وب‌سایت بهبانک استفاده خواهد شد.

    بهبانک از کاربران خود می‌خواهد، حتماً شناسه کاربری و کلمه عبور خود را در صفحاتی که دارای آدرس بهبانک دات کام (behbank.com) است، وارد کنند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه ssl محافظت می‌شوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند https در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرس‌هایی به‌جز آدرس

https://behbank.com 

مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر موردنظر است.

    به سبب جلوگیری از کلاه بردای، هر کاربر در بهبانک امکان واردکردن شماره‌حساب‌های خود و شماره کارت‌های خود را دارد. کاربران می‌بایست تنها شماره‌حساب‌هایی که به نام آن‌ها است را وارد کنند و بهبانک هیچ مسئولیتی در مورد حساب‌ها و کارت‌های متصل بانام افراد دیگر در حساب شخص دیگر نخواهد داشت.


    هیچ تراکنشی نه به‌صورت ورودی و نه به‌صورت خروجی (به‌جز دروازه‌های آنلاین) از حساب‌ها و کارت‌های دارای نام متفاوت بانام کاربر عضو موردپذیرش نیست و بهبانک وجه ورودی را (در صورت انتقال از کارت یا حساب با نام شخصی به‌جز شخص واردکننده وجه) به‌حساب مبدأ برگشت خواهد زد.

    انتقال وجه به‌صورت داخلی در وب‌سایت شامل هیچ هزینه اعم از کارمزد یا موارد مشابه نیست.

کارمزدهای کسر شده در به بانک از طریق آدرس زیر به اطلاع کاربران می رسد

https://behbank.com/static/costs

دریافت هر نوع کارمزدی بابت تراکنش ها به جز موارد ذکر شده در صفحه فوق خلاف قوانین است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد


بهبانک این اجازه را دارد تا با کاربران خاص قراردادهای ویژه‌ای را امضا کرده و این رقم را افزایش یا کاهش دهد. به‌طورمعمول بهبانک برای موسسه‌های خیریه هیچ کارمزدی را قرار نمی دهد و در صورت داشتن موسسه خیریه با ارسال مدارک لازم از کلیه امکانات رایگان می توانید استفاده کنید . ضمناً چنانچه بهبانک قصد اعمال تغییر در این رقم را برای عموم کاربران داشته باشد می‌بایست طبق سیاست امنیت اطلاعات خود، از یک ماه قبل از اعمال تغییرات، کاربران خود را از این تصمیم، با ارسال اییمیل و یا درج در صفحه تعرفه ها مطلع سازد.

    به سبب تعامل با بانک‌ها، سایر تراکنش‌های ورودی و خروجی بهبانک بر اساس قوانین داخلی بانک‌های جمهوری اسلامی و شبکه شتاب انجام می‌شود. یکی از قوانین مهم در این شبکه امکان بازگردانی وجه انتقالی از این شبکه تا پایان آن روز است که تراکنش‌های بهبانک نیز شامل این قانون می‌باشند. به سبب اطمینان بیشتر و بر اساس قانون ذکرشده فوق، بهبانک این اجازه را خواهد داشت که حداکثر تا 24 ساعت از انجام تراکنش (چه تراکنش‌های ورودی، خروجی و داخلی) وجه را به‌حساب مبدأ برگشت بزند. البته در این شرایط لازم است بهبانک اطلاعات برگشتی را به صاحب حساب مقصد ارائه کند.
    سایت‌هایی که از سرویس بهبانک استفاده می‌کنند، دارای سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص خود می‌باشند. بهبانک از کاربران خود می‌خواهد قبل از هرگونه خرید از این وب‌سایت‌ها قوانین و سیاست امنیت اطلاعات آن‌ها را مطالعه نموده و سپس نسبت به خرید اقدام کنند. چراکه در صورت سوءاستفاده‌های احتمالی، مسئولیتی بر عهده بهبانک نیست
    اگرچه سیاست امنیت اطلاعات بهبانک بر مبنای جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری تدوین‌شده است و فعالیت سایر کاربران بر این مبنا ارزیابی می‌شود، اما بهبانک هیچ مسئولیتی در قبال کلاه‌برداری‌های انجام‌شده، توسط کاربران ندارد. چنانچه موردی در این مبنا به بهبانک گزارش شود (به‌طور مثال انتقال وجه به فروشنده و عدم تحویل کالا از سوی فروشنده) بهبانک محیط گفتگوی دوطرفه‌ای تحت نظارت خود ایجاد خواهد کرد تا ابتدا مورد از طریق گفتگو حل شود. چنانچه بعد از انجام گفتگو اختلاف میان کاربران مرتفع نگردد امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی برای طرفین وجود دارد و در صورت درخواست مراجع ذیصلاح اطلاعات طرفین در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.
    چنانچه در مورد وجه منتقل‌شده اختلاف به وجود آید (مثلاً کاربری وجهی را به‌حساب فروشنده واریز کرده اما پس از گذشت زمان موردتوافق) هنوز کالا یا سرویسی تحویل نگرفته باشد و بهبانک محیط گفتگویی میان طرفین باز کند وجه در حالت دارای اختلاف مالی قرار می‌گیرد و امکان انجام هیچ عملیاتی روی رقم موردنظر از سوی طرفین وجود نخواهد داشت. همچنین سایر تراکنش‌هایی که از وجه موردنظر، در سرویس بهبانک انجام‌شده باشد به حالت معلق (دارای اختلاف) تبدیل خواهد شد.
    پس از ایجاد محیط گفتگوی دوطرفه میان کاربران دارای اختلاف، بهبانک بر این گفتگو نظارت کرده و در پایان به صلاحدید خود تراکنش را تأیید یا رد می‌کند.
    بهبانک به‌شدت با اسپم مخالفت می‌کند و در صورت مشاهده اسپم از سوی کاربران خود، حساب کاربر خاطی را مسدود می‌کند. به طور مثال مواردی که از این نظر برای بهبانک تخلف شناخته می‌شوند عبارت‌اند از ارسال لینک‌های پرداخت بهبانک به‌صورت اسپم.
    هرگونه فعاليت تبليغاتی بر عليه بهبانک ممنوع بوده و در صورت مشاهده حساب کاربر خاطی توقيف خواهد شد. بديهی است بهبانک در صورت توقيف حساب کاربری، خود را موظف به تسويه حساب تراکنش های موجود با کاربر میداند ولی از طریق مراجعه قانونی از حقوق خود دفاع خواهد نمود.
    کاربران بهبانک می‌بایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را از طریق تیکت به اطلاع سایت برسانند. بدیهی است در صورت مشاهده اشکال در آدرس و تلفن، حساب کاربری خاطی، تا زمان رفع مشکل مسدود خواهد شد
    هیچ کاربری حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا شرکت دیگر را ندارد. بدیهی است در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب آن بر عهده اطلاعات فرد یا شرکت ثبت‌شده در بهبانک است.
    کاربر بهبانک که به‌عنوان فروشنده فعالیت می‌کند، موظف است نسبت به ارسال کالا و یا ارائه خدمات فروخته‌شده از طریق اینترنت رسید اخذ نماید و پایگاه داده جداگانه‌ای جهت نگهداری تأییدیه مشتری، در خصوص کالا یا خدمات تحویل داده‌شده داشته باشد. بدیهی است که هرگونه مسئولیت، در زمینه کیفیت یا کمیت کالای ارائه‌شده و نیز ارسال آن بر عهده فروشنده است و در صورت اعلام مشتری مبنی بر عدم دریافت کالا، فروشنده موظف به ارائه رسید دریافت شده از سوی مشتری است.
    فروشنده موظف است اطلاعات کامل خریدار را از مشتری دریافت کند. گاهی اوقات ممکن است، بهبانک به‌منظور تطبیق اطلاعات فروش، با فروشنده و خریدار به‌صورت جداگانه تماس گرفته و اطلاعات سفارش و خرید انجام‌شده را دریافت کند. این کار به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری در بهبانک انجام می‌شود و طرفین ملزم به در اختیار گذاشتن اطلاعات به بهبانک می‌باشند
    فروشنده موظف است شماره رسید دیجیتالی تأییدشده از سوی بهبانک را به نحوی واضح و آشکار روی سایت خود به خریدار نمایش دهد.
    هر نوع ضرر و زیانی که به هر نحو از سوی فروشنده به خریدار و یا از سوی خریدار به فروشنده وارد شود می‌بایست مابین آن‌ها برطرف شود و بهبانک امکان گفتگوی دوطرفه به‌منظور حل مشکلات را از طریق بخش تیکت فراهم می‌کند و در صورت عدم حل مشکل، امکان پیگیری قضایی برای طرفین وجود دارد. همچنین چنانچه ضرر و زیانی از سوی هر یک از طرفین به بهبانک وارد شود، زیان دهنده موظف به جبران خسارت است.
    بهبانک ميتواند در هر زمان که به فعاليت يا اطلاعات هويتی کاربری مشکوک شد، حساب کاربر را توقيف و مدارک هويتی و شناسائی بيشتر را از کاربر درخواست کند. پس از ارسال مدارک درخواست شده توسط بهبانک، بهبانک ملزم به آزاد سازی حساب کاربر و اجازه دسترسی به فعاليت در بهبانک نمايد.
    کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به فعالیت، حساب کاربری خود در بهبانک را بنا به درخواست خود از طریق تیکت، متوقف کنند. بهبانک کاربر موردنظر را توقیف می‌کند اما اطلاعات کاربر و تمامی موارد را در پایگاه داده‌های خود حفظ می‌کند و هیچ اطلاعاتی حذف نخواهد شد . این کار به‌منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش‌های آن‌ها، انجام می‌شود.
    بهبانک اجازه دارد، کاربرانی که خلاف قوانین فوق را اجرا می‌کنند متوقف کرده و تصمیم‌گیری نهائی در مورد حساب و موجودی آن را به‌صراحت به کاربر متخلف اعلام نماید.

    بهبانک از کاربران خود می‌خواهد، چنانچه قوانین فوق را قبول دارند نسبت به عضویت در سایت اقدام کنید و چنانچه مایل به ادامه فعالیت نیستید درخواست توقیف شناسه کاربری خود را از طریق بخش تیکت ها دپارتمان "مدیریت - CEO" اعلام کنید. چنانچه در رابطه با قوانین سایت سؤالی دارید از طریق بخش «ارتباط با ما» با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا با شماره تلفن 32865105-041 ارتباط برقرار کنید و یا اینکه از طریق آدرس: تبریز- خیابان دامپزشکی - روبروی تالار میلاد پلاک 3 با بهبانک مکاتبه کنید.

به بانک آماده دریافت نظرات ، پیشنهادات ، انتقاداتت شما حتی در مورد قوانین خود است ، چرا که معتقدیم هر کاربر بهبانک به عنوان عضوی از یک خانواده بزرگ می باشد و این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که تمامی نظرات شما را مطالعه و به تمامی آنها پاسخ خواهیم  جهت ارتباط مستقیم با مدیریت به بانک با ایمیل admin@behbank.com تماس بگیرید .

آرزوی بزرگ ما ، رضایت شما کاربران عزیز می باشد .